Helt död!!!

Är så trött att jag mår illa!!! Kommer ihåg att jag kunde känna såhär när tjejerna va riktigt små och krångla på natten. Oftast gick de över med napp, välling eller att dom fick komma till sängen. Men när dom är stora så undrar man ju hur ALLT kan hända samma natt. Först börja Melanie med att hon inte kunde somna, krångla och vid 23 somna hon, hinner lägga mig och precis somna när Millieon skriker att han har vatten i hela sängen, han kommer in till oss. Det blir varmt och trångt (ganska jobbigt nu på slutet ändå att sova). Går och hämtar ett täcke till Millieon och hittar efter 40 min ett läge att sova i. Får sova 20 min sen vaknar Melissa och bågar inte gå upp på toa, går upp och känner hur jag får sammandragningar. Lägger mig i Melissas säng så hon somnar och går sen in till min säng. Kan inte somna om och de kör i magen. Millieon vaknar och har glömt sin bambi, bara gå upp och hämta. Lägger mig och får äntligen sova i en hel timma jippi!!! Sen ropar Melissa att hon blöder näsblod. Får lägga mig hos henne och sover lite till o från tills hon vaknar 05.30 och tycker att vi ska gå upp, GÄSP!!!

Är detta någon slags träning inför dom nya småbarnsåren som väntar på mig???

Helt DÖD är jag iaf!!!


Kommentarer
Postat av: Dirty Ester

Det där lät som en riktig utmaning! PHEW! Hoppas du får sova mer inatt då. Kramar!

2012-01-05 @ 09:34:47
URL: http://dirtyester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0