Dagen!!!

Idag var jag på gamla jobbet och sa hej innan jag skulle gå upp till Anna på en fika. Vid 12 ringer Jesper och säger att Melissa ramlat på skolan och slagit i magen. Får springa dit och hämta henne. Hon gråter fortfarande när jag kommer fast det gått 45 min sen hon ramla. Pratar med vårdcentralen som råder mig att åka in till Astrid Lindgrens. Så det blev taxi dit och sen gick de ganska fort där inne. Två läkare kände på magen och tyckte att den kändes ok. Inga inre organ kändes svullna eller så ömma att hon reagera. Så vi fick åka hem ganska snabbt igen :-)...
När jag kom hem ringde jag trygg hansa där barnen är försäkrade och fick ett glatt besked att dom ersätter både taxi och sjukhuskostnaden. Hon satt in de direkt på mitt konto. Smidigt, snabbt och enkelt= Gillas ordentligt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0