Bm idag!!!

Var hos barnmorskan idag och lillan hade fixerat sig. Blev lite paff då bara Melanie varit fixerad... Hon förstod att de tryckte på då hon sjunkit ner ordentligt i bäckenet. Hon tyckte även att jag skulle skriva ett förlossningsbrev. Är jätte rädd att jag inte ska hinna få bedövning som med Melissa. Men då sa hon att hinner jag inte få ryggbedövning så går det alltid att få bäckenbedövning även om jag skulle vara helt öppen när jag kom in. Så är väl liiite lugnare nu men börjar bli väldigt nervös. Och till alla som säger: Men de där klarar du. Det är ju ditt fjärde!!! Så har jag bara ett svar: DE KOMMER INTE GÖRA MINDE ONT FÖR DE!!!

Börjar bli ganska less på detta. Är trött, otrevlig, otålig, irriterad och tjurig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0