9 dagar kvar!!!

Har sovit ganska ok, eller så bra som de går med Max på en sida och Melissa på andra och en Millieon vid fötterna:-D men de är ändå mysigt!!!

Nu är de total lugnt i magen:-S... Ska ni till barnmorskan idag! Vi ska fila lite på förlossningsbrevet och hon ska även skriva in i journalen att bäckenbottenbedövning SKA ges om jag inte hinner få ryggbedövningen.

Imorgon fyller blivande farfar år, så han håller nog tummarna för att få bli just de imorgon:-) men jag tror inte att hon har någon stress ut...

Denna vecka är fullbokad så hon kan få vänta tills på måndag.
Idag ska jag till barnmorskan.
Imorgon har Melanie kvartsamtal.
Torsdag ett jätte viktigt möte som jag försök få ihop sen september. ( så skulle vara så typiskt om hon kom just då)
Fredag ska Melissa ha tjejmiddag här med två kompisar.
Lördag skridskoskola, kalas för Melissas kompis, middag hos Max föräldrar.
Söndag kalasfika här hemma för Melissa med släkt.
Så från måndag blir perfekt;-) haha!!!

Ha en bra dag allihopa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0