Resväska

Jag och Max hade ett "litet bråk" eller diskussion som han säger om vi skulle köpa en ny eller inte.
Vi är ju inte så jätte duktiga på att kompromisa.
Jag bråkar och han diskuterar och sen börjar vi skratta för att vi tycker den andre är så larvig att man DÖR!
Sen tycker vi båda att man själv vunnit och pratar inte mer om det tills det kommer ut på tavlan igen.

Men nu till sak:
I sommras va vi och titta på en resväska på åhlens i Sickla fast Max kommer absolut inte ihåg det.
Men vi VAR där!!!
Vi tittade på en vit Carlton väska. (Vit för att vi skulle dela)
Så när vi va i stan sist så kolla vi på väskor och jag vill ha en rosa om vi nu inte ska dela.
Men Max hade ju en annan idé, han tyckte nämligen att jag skulle köpa en sån väska.

Alltså herregud...hahhahaha
Är det någon annan än jag som tycker att de ser ut som ett minikylskåp!?
Trodde jag skulle dö av skratt!!

Nu har jag iaf bestämt mig för en sådan:

SÅ FIN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0