Söndag idag!

Ja då var de söndag igen! Helgen tycks alltid gå lite för fort. I fredags hade vi lite folk över o sen drog vi in till snaps! Micaela o Alex kom dit:) Vi hade väldigt trevligt. Igår jobba jag o sen myste vi hemma bara. Idag har vi gjort massor. Först packa vi Max jobbar bil full med kartonger. Sen åkte vi till mig o tömde mitt förråd o kasta in allt där. Sen bar de av mot Tippen:) Var väldigt roligt att få kasta saker haha... Kändes befriande på många sätt! Dit ska jag absolut åka när jag tagit körkort o känner mig lite arg. Sen åkte vi till Hammarby sjöstad o åt sushi! Mums... Nu ligger jag på soffan o ska läsa lite innan vi ska till Max föräldrar på middag! Vi var i Arninge också och köpte en jacka till Melissa. Ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0