Trött, less och gråtfärdig!!!

Nu är jag riktigt j*vla less på detta!!!
De trycker i magen hela tiden, orkar knappt röra mig, kan inte ligga ner då de sparkas åt sidorna eller är för tungt för att ligga på rygg.
Sitta rak kan jag inte heller och efter att ha suttit snett så får jag stört ont i ryggen.
Är otrevlig och gnällig och stör mig på det mesta!!!
Orkar inte att bara inte göra någonting alls men så fort jag ska göra nått känns det som ett maratonlopp och de börjar köra i magen direkt!!!
ORKAR inte mer nu!!!

Kommentarer
Postat av: lotta

Skickar en kram, vet precis hur du känner dig, jag mådde likadant i slutet på graviditeten, jag bröt ihopflera ggr om dagen, men snart är bebisen här och då är det jeu värt allt detta.



KRAM MAlin.

2011-12-30 @ 11:43:15
URL: http://goodcharlotte.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0