Gråter av ilska, lycka och saknad!!!

Först hade jag tänkt ägna detta inlägg till 4 st, men en av dom är inte värd att få inlägget ägnat åt sig.
Tänker dock säga några ord om sådana människor iaf.
Jag kan inte förstå hur man kan vara så bitter att man inte kan låta en annan människa få gå vidare med sitt liv och vara lycklig.
Att man är elak mot mig är en sak. De kan jag ta, men när det går så långt att andra blir inblandade och drabbade på olika sätt är INTE okej!!!!
Jag tänkte först att jag hoppas att sådana människor en dag får känna på de dom gjort mig, men det skulle bara göra mig till en lika svag, elak och bitter människa som dom.
Istället hoppas jag att dom en dag får känna på sann lycka och glädje i livet vilket inte alls är svårt att få bara man lägger sin energi på rätt saker.
Vi ska däremot INTE glömma att det faktiskt finns helt underbara och otroligt fina människor.
Jag vill av hela mitt hjärta tacka Catharina och Thomas som är mina räddare i nöden!!!
Jag kommer att vara er evigt tacksam och jag vet att Lakrits kommer ha det super bra hos er igen.
Så till min lilla fina prins!!!
Du kommer alltid att ha en STOR plats i mitt hjärta.
Jag kommer aldrig att glömma känslan av lycka när du springer och möter mig när jag kommer hem.
Din tass som som du försiktigt lägger på kinden när man lufter upp dig.
När du lägger dig på läxorna för att få vara i centrum.
När du går efter mig vart jag än går.
När du hoppar upp i soffan och lägger dig bredvid.
Hur du alltid spinner när vi myser!!!
Jag kommer älska dig för evigt och jag hoppas att du vet om att jag ALDRIG skulle ha lämnat ifrån mig dig om jag inte var tvungen...

Kommentarer
Postat av: Dirty Ester

Fick höra storyn, vissa människor borde skaffa sig ett eget liv och inte bry sig så mycket om att förstöra andras:-(Kramar

2011-12-16 @ 22:20:12
URL: http://dirtyester.blogg.se/
Postat av: Emelie Brocka

Vad har hänt gumman? :(

2011-12-16 @ 22:53:22
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0