Chai Latte <3 Im in LOVE...

På eftermiddagen åkte vi in till stan.
Möte upp mamma & Kent som ville ta med barnen till blecktornsparken.
Jag o Max passa på att titta lite i globens centrum (efter lite julklappar).
På vägen tillbaka till tunnelbanan upptäckte vi att de varit monster jam i globen :S
De bara vällde ut massa barn. Vi titta på varandra och gjorde en helväning.
Vi hade ju fått en stund för oss själva och hade inte så stor lust att dela den med alla glada, hungriga,
skrikiga, trötta & överaktiva barn som varit i globen.
Vi satt oss på Espresso House och tog en fika.
De var då de hände <3
Kom på att Mickis tipsa om Chai Latte där ifrån (har aldrig druckit de)
Så mitt i min beställning så ändra jag mig och tog en sån:)))))
Den rädda min dag!!!

SÅ TILL ER SOM INTE PRÖVAT CHAI LATTE!!! DO IT!!!



LoVe!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0