Man kankse borde....

Ja, det kanske är dax att börja göra klart här hemma... har bott här i snart 8 månader. Folk börjar ju lite smått undra om dom blivit blåsta på inflyttningsfesten ;o). Men det har ni inte, de kommer!! Så fort jag blir klar så ska jag ha FEST!!!

I hallen måste jag sätta upp en hatthylla, ett skoskåp, spegel och ett nycketskåp (har jag fått för mig).

I vardagsrummet hade jag tänkt ställa den mörkbuna byrån jag har i mitt sovrum. Får jag undan dom 3 katonger jag har i vardagsrummet med böcker. Bokhyllor är ju det fulaste jag vet så dom åker ner i lådor. Sen blir det 3 st barstolar till disken från IKEA. Letat än massa men nu har jag bestämt mig för dena!

I barnensrum ska det upp lite hyllor så att det inte blir så mycket grejer på golvet. Får dom mer lekyta och kankse slutar med att dra ut allt i hallen... (hoppas hoppas)
Sen blir det nog ett skrivbord oxå med 2 st stolar så dom kan sitta och rita. Melanie börjar ettan efter sommarn och kommer få läxor. Kan det vara bra att ha någonstans att sitta.

I mitt sovrum blir ett en ny byrå (vit malm, dubbel), ett litet bord med stol. Hitta bilden och blev kär i de skrivbordet. Så ett sånt blir det. Sen hade jag nog tänkt ta ideen med tavlorna, men sätta dom runt en LOVE skylt övanför sängen. Sen har jag hitta en lampa på MIO jag vill ha (svindyr). Så de får jag kankse vänta med och önska mig när jag fyller år!! Ska måla vitt oxå och spara en grå vägg.
   

Vad tror ni om detta? Nått att lägga pengar på?? Skulle vara otroligt skönt att få det snyggt och klart här hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0