LöRDaG iGeN!!!

Dagarna går så fort. Förstår inte vart veckorna tar vägen. Haft väldigt mycket att göra och därför det inte blivit så mycket skriva av här.

Idag ska tjejerna till farmor o farfar och Millieon till mormor. Skulle ju åkt med Lotta till örebro och tittat på andra chansen, men så strula farmor till det med barnvakten:(((... Men nu åker han till mamma kl 11, men de hjälper inte mig så mycket då Lotta åker kl9... men men så är de, trist!!!

Vet inte vad jag ska hitta på när jag blev barnfri idag:S.... Syrran sitter ute i skogen på landet och är sjuk, Maria kunde inte gå ut och inte Jenny heller. Max jobbar till kl01. Hmmm så blir nog en lugn kväll hemma hos Max.
Undra om man ska åka med mamma hem och sen ta en sväng förbi IKEA. Inte varit där på hundra år och ljus o sånt behövs ju alltid ;o)....

Inte sugen på kaffe:(((( jag är inte gravid... hahahahha
Men det kankse kommer under dagen!!! ( Då mena jag inte att jag skulle bli gravid)

Salem, darin, Ola och Eric går varmt här... Tror att det kommer stå mellan Salem och Darin. Som trogen darin löööööver så röstar jag ju på honom!! hahaha... men tycker Salems låt är liiiite bättre.

Ni får ha en trevlig lördag=) Nu ska jag se till så att mina små inte har ihjäl varandra kl 7.30... Förstår inte hur man ens orkar läga upp en plan på hur man ska få glaset med mest oboy i så tidigt!!!Men det går tydligen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0