WHY!!!

Idag sattes jag verkligen på prov. Har haft tandvärk i flera dagar nu i min mjölktand som jag har kvar. Var till tandläkaren idag och JA DEN ÄR DÖD!! Kommer få dra ut den och sätta dit en ny "plast tand" som syrran säger. Trodde jag skulle död när hon sa detta och sen kom chocken, detta mindre trevliga kalas kommer gå på runt 20 000:-. Inget jag har råd med.
Så nu har jag väl gråtit i 6 timmar över de...

Så till Max. Han va här igår. Han är väl allt björn inte är, han får mig att känna pirret:S... Så stört!!! Ska iaf träffa honom på fredag sen efter att jag varit ute med Maria och syrran. Stört fin är han. Önskar bara att jag kunde ta vara på de till 100%.

Näää nu ska jag ringa min sötis!!! ahhahaha....

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0