Nöjd!!!

Var länge sen jag kände mig så här nöjd:)
Trots att jag drog ut tanden och nästan dog så känns livet jävligt bra just nu!
Kan ha att göra med Max hahaha... Gör sjukt mycket att få gulliga mess om dagarna. Så ikväll ska jag tydligen bli ihjäl kramad hihhiiii.... Inte mig emot=) Och för en gångs skull känns de äkte. Ville inte bli kär, eller ens intresserad av honom. Så han har verkligen fått kämpa:S... Men han gav sig inte vilket gjorde att han faktiskt fick en ärlig chans. Har ju länge sagt att han inte är min typ mm, men så såg jag en bild på honom..... OMG..... SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MIN=).... Kolla tatueringarna... ME LOVE!!! Så när Jesper hämtat tjejerna ska jag in till stan o shoppa, sen kommer max och möter upp mig. MYYYYSSSSSSSSS...

Näää nu är de dax och fixa till sig och packa lilla weekend väskan som Sofies mamma säger...haahaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0