Lyx!!!

Idag börjar man kl 10.00... LYX!!!...
Igår köpte jag massa roligt till naglarna.. *dyrt* Men fina kommer dom att bli;)...
Skulle ta 2-5 dagar. Kommer vara som en hök på brevlådan hahaha...
Skulle dock behöva köpa lite mer stenar. Skulle vilja ha små små, nån som vet vart man kan få tag i såna??

Sen vet jag att ni vill höra om mitt velande... hahhaha
Har bestämt mig men inte tagit tag i de:( Aldrig roligt att ge någon kalla handen. Och nu börja jag vela igen...
Kankse är som Jenny säger att jag måste bli SÅRAD innan jag kan gå vidare... Men är nog de jag är rädd för att bli och därför inte kan ge 100% till någon... Såpan fortsätter vilket som...

Nej, nu ska vi ta och röra oss mot dagis...

Idag är en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0