Lördag!!

Idag ska man städa hela dagen lång:(... Inte min starka sida. Kom helt plötsligt på typ 100 saker jag "kankse" skulle behöva åka och shoppa ist ahhahaha... Inte bara helt onödiga saker utan en klocka till väggen i köket, nya kuddar till soffan och gardiner till mitt sovrum, kankse en matta till köket oxå ahhahah... Tänka sig vad man kan om man bara vill!

Syrran kommer hit senare. Ska äta gott, dricka vin och titta på "en sommar med göran" ikväll tänkte vi. Köpt räkor oxå *mums*...
Sen blir de bak idag oxå till kvällen. Monstermuffins i alla dess färger skall göras. Sen blir de tårtbak imorn. Blev ganska många som kommer, så jag hoppas att allt kommer räka:S...

Jag har iaf köpt massa fint till Melissa som hon ska få imorgon på morgonen. Hon fyller ju på måndag men vi firrar imorn på morgonen då moster är här och inte behöver stressa iväg till dagis:)

Hon ska få:

En rosa hello kitty barnstol till sin docka.
En badbalja till dockan, men en massa flaskor och tillbehör.
En mobil med bilnyckel i rosa.
Prinsess skor som hon alltid tittar på i affären.
Ny vår jacka ( skitsnygg)
1 par glitter skor, vårskor till jackan.
Sen ett smink kit från disney med läppbalsam, glitterkräm och tatueringar=)
Sen kankse de slinker ner en pippidress oxå hihhiii....

Hoppas att hon blir nöjd iaf mammas lilla prinsessa. Kan inte fatta att hon fyller 5 år...
Blivit så stor och duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0