Hjärnan och hjärtat...

Vill helt olika, vill dom... Hjärnan väljer gärna de som verkar enklast och tryggast. Hjärtat väljer gärna fjärlilarna i magen och leendet jag får av tanken på dig!!!
Ändå så velar man. Vad hade ni valt???

Idag är en bra dag... Känns rätt i hela hjärtat. När jag får den blicken känner jag mig som en prinsessa!!
Gulliga mess som gör dagen gladare o mysigare=) 110% uppskattning och bekräftelse... Inte mycke att vela om kan man tycka, eller??

Hjärnan har de enkelt o tryggt... Söka bekräftelse, inga gulliga mess... men en promis som gör de tryggt. Är de bra nog?? Kan lätt bli trist!!!... Sen är de sjukt frustrerande att hela tiden få söka efter bekräftelsen. Så de är nog mest tidsfördriv om man ska va ärlig!!!

Får ta dagen som den kommer och hoppas på att de blir flera IDAG ÄR EN BRA DAG!!!

Nu fick jag ett mess hiihhiii.... Vilket bekräftar at man kankse ska våga lyssna till sitt hjärta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0