HITTAD!?!?!?


Hoppas typ på plats här... Insåg nyss något!!! Jag och Jenny pratar alltid om att jag ska hitta "MIN" Seth. Har alltid varit sjukt svag för killar med tatueringar, men aldrig hittat nån som fallit mig i smaken ( gillar ju babyface). Dom brukar inte direkt ha tatueringar på hela armarna. Satt nyss och pratade med Stefan och då gick de upp helt klart. JAG VALDE RÄTT!!!
Träffa en kille ute på juldagen. Tatuerade armar hade han och va söt och trevlig. Vi byte nr ( inget jag brukar göra). Vet inte varför jag gjorde det hade ju B då, men nu fattar jag=)... Han är stört lik killen i filmen "På smällen". Sa till syrran då vi titta på den att en sån kille vill jag ha. Idag kolla jag upp va han heter, skådisen alltså... Jo han heter SETH!!! Tecken eller??? hahahahahaaa.... Insåg att jag kankse skulle ge SETH en ärlig chans:D:D Kan inte sluta le...hiiihhiii...



IDAG ÄR EN BRA DAG!!!!

puss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0