Snaps!!

Igår var vi på Snaps, jag, syrran och Maria. Mår inte helt hundra idag, men 30 års fest i Täby ikväll... Gilla läget!!! :S
Blir till att träffa några från Habbet, så kan bli trevligt!!!
Till Syster: Jag kommer alltid att älska dig, vad du än gör och hur dumt det än är. Du är min syster...
IDAG ÄR EN BRA DAG!!!....
Veckan utan barnen har varit den värsta i mitt liv... Dom som säger att man vänjer sig med tiden VET INTE VAD DOM PRATAR OM!!! Skaffa inte barn för att leva utan dom halva året... Ska inte skriva mer om det, blir bara gråtfärdig!!
Nej, dax att rör sig hem till mamma!!
Undra om grannarna tycker att jag ska byta låt snart??? Dock inte mina grannar, men ja... hahahha Bara en tanke.... Herregud!!! Jag är så sjukt blånd ibland!!! (Jenny Å är för dig)...
Nej nu blir det en ny telefon. Min andra är sönder och har en från stenåldern som jag inte fattar när det ringer... Den är ju bra!!!... Nu ska jag köpa min darling...
Puss på er!!!

Kommentarer
Postat av: Lauritsnathalie

Keep the good works comming.

2011-06-03 @ 08:05:42
URL: http://lauritsnathalie.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0