NICE!!!!!

Mår sjukt bra:) (även om jag är sjuk)... Sitter i soffan hos Max som står i köket och fixar glass!!! Kan de bli så mycket bättre??? Nej, tror inte de!!!!
Velandet är ett dumt skydd och totalt onödigt!!! Max har fått mig på fall och det känns stört bra. Ringde tjejerna för en stund sen, var bara Max som gällde... Dom ville bara prata med Max...hahahha... Inte så svårt att förstå...
Hoppas jag kan lägga ner det dumma jag håller på med och faktiskt vara ärligt lycklig=)...
Har stört ont i halsen... Kanske ska byta låt nu igen... Grannarna lär inte gilla med av en eller kanske två anledningar!!! hehehhehe.... Är inte lätt när man blir stört bortskämd hiiihhiiiii.... Me like!!!
Manboy va grymt bra igår oxå... Vilken liten godisbit ;)
Nää, nu ska jag gå o pussa lite på hjärtat mitt i köket=))))
Hoppas alla får en underbar alla hjärtansdag!!!!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0