Melodifestivalen...

Jag har helt missat att melodifestivalen börjar idag :S Inte hört ett pip om det och sen när jag stod på ICA, så stod det i vart ända tidning hahahhahaaa.... Snacka om att jag hoppar runt på rosa maoln dagarna i ända. Men underbart härligt så det gör mig inte så mycket att jag missat de helt enkelt.

Max har varit här hela veckan. Varit hel mysigt och allt flytter på hur bra som helst! Igår skulle han jobba i baren och ikväll också. Konstigt hur snabbt man vänjer sig att sova bevid någon. Men helt underbart mysigt att vakna bervid någon som tittar på en som man var en prinsessa :D... Säger alltid: God morgon min prinsessa!! =))))
Kan jag leva på hela dagen hahahaha... Så borde alla få ha det!!

På måndag börjar vi med varannan vecka :S Kommer jag att vara barnfri 14 dagar i månaden.. Helt sjukt!! har ju bara haft varannan helg innan. Nu kan jag göra vad jag vill 14 dagar i månaden. Fortfarande inte riktigt fattat det. Men de går väl in efter ett par veckor!

Nu ska jag hoppa bort till kaffet på mina rosa moln=))))

Syrran ligger i Melissas säng och sover!!

IDAG ÄR EN BRA DAG!!!

Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0