Max!!!

Många som är nyfikna på Max. Varför jag valde honom mm....

Då kan jag berätta att jag valde honom för att jag är helt galet kär i honom, för hans otroligt vackra ögon, hans ärlighet, hans fniss, hans sätt att få mig till den lyckligaste, för att han tittar på mig och får mig att känna mig som en prinsessa, gulliga SMS, armen runt mig när jag somnar, morgonpussarna, för han sätt att krypa upp bakom med en kram och puss i nacken, för hans irriterande sätt att alltid lukta på mitt hår, för att vi är sjukt olika, hans inställning till mina barn, hela han och för att han är helt underbar... Skulle kunna sitta här i timmar och skriva ner saker som fått mig galet kär i honom för han är helt enkelt PERFEKT!!!...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0