LöRDaG!!!

Idag är det en riktig kalas dag. Både Melanie och Melissa ska iväg på kalas. Millieon blir hemma med mig och lyxen till att städa wiieee!!! Tror att han kommer jubla (NOT)... Igår hade vi fredagsmys, köpte godis och titta på lets dance. Ikväll är det melodifestivalen med DARIN "HHMMMMMMMMMMM"... Så sockersöt!! Då dom är som bäst hahahaaa.... Hoppas iaf inte att han gtar sig dierkt till globen då jag ska till örebro och se andra chansen ahahah... Vill ju se honom live=)... Tror ju dock att han kommer till globen direkt.

Mamma blir 60 nu i april så jag och bror min ska ta med henne på knståkning (som hon älskar) och sen ut o äta!! Ska bli nice!!

Max är uppe i åre:( Så vi har inte setts sen i onsdags... Men han kommer imorn så jag överlever nog ahhahaha... Men de är konstigt hur man vänjer sig med att sova brevid någon så snabbt... Känns tomt utan honom i sängen bervid och då har jag sovit ensam i många år... Melaie skrev igår när hon satt och rita MAXMELANIEMELISSAMAMMAMILLIEON... Så han är nog godkänd där!!!

näää nu ska ja fixa mig så att vi kan gå ner till ICA...

IDAG ÄR EN BRA DAG...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0