Hiihiii....

Går runt och leer hela tiden!! Så nöjd och lycklig just nu...

Jag, syrran och barnen drog in till stan efter lunch. Skulle köpa en ny mössa till Millieon. Blev en jätte fin med BLIXTEN på. När vi va inne på söder så messa Max att han tyckte att vi skulle hälsa på honom på hans jobb. Han tyckte att det skulle va trevligt att träffa barnen eftersom dom blir borta nästa vecka. Så jag o Co bar oss av dit, eller de va på vägen=)... Barnen blev superglada när dom helt plötsligt såg Max i shoppingen ahhahaha...
Kan ju säga att jag kände mig VÄLDIGT utstirrad av ALLA hans jobbarkompisar (Utom Christian)... Han såg mer livrädd ut hahahahha... Där kommer partytjejen in med 3 barn hahahha...han fick sig nog en chock... Max sken dock stolt som en sol när han lyfte upp Millieon... underbart....

Nu är vi hemma hos mamma och har precis ätit middag. Snart dax för melodifestivalen!!!

puss o kram från mina moln!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0