Helgen!!

I fredags så åkte jag in till stan efter att Jesper hämtat upp tjejerna. Köpte 2 tröjor på Gina. Kan inte gå in där utan att bli rånad :S.... Möte upp Max i Slussen och köpte lite mat. Sen fixa jag mig där o myste lite hihhiii... Vid 22 åkte vi in och möte upp resten av gänget på Snaps. Var inte helt på G efter att ha dragit ut tanden på dagen så blev lugnt för mig....

Lördagen börja med jobb 11.30-18.00, sen bar de ut till Cissi i Älta som bjöd på middag! Skiiiit god tacopaj som jag ska försöka mig på imorn=)... Höll mig alkoholfri fram till 21.30. Skulle inte dricka, men tar jag 1 glas vin så är de kört, mycket riktigt 1 timma senare springer jag med vinaren i handen till bussen. Möte upp syrran i slussen och drog till Snaps. Nägra av Max vänner var där så vi festa med dom. När max kom vid 01 var jag bra rund under fötterna... Sen så när vi skulle gå dyker jag på en stakars kille som står utanför... hahahha

Jag: Heeeeeejjjj!!!
Han: Ehh... Hej...
Jag: Faaan va kul!!! Vart har du din kompis då????
Han: Hmmm..ja, han står ju här brevid!?!?!?
Jag: Näääää, men inte han... Den andra!!!
Han: Vem????
Jag: Han du var med där inne...
Han: Jag har inte varit inne än!?!?!?
Jag: Ehhhh...Jaaahaaaa...ok
Max: *asg* Är du klar eller???
Jag: Mmmmm....

Killen såg ut som ett stort ?, stakarn hahahahhaha.... Måste ju trott jag va helt skadad...
Men men händer även dom bästa ahhaha....

Det var min helg... Hoppas ni haft en trevlig och mysig helg oxå... Puss på er!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0