Hemma med Melissa!!!

Nu får jag tillbaka för att mina barn aldrig brukar vara sjuka:(
NU är de Melissas tur att vara dålig.
Ligger bara på soffan och dricker vatten med 39 graders feber.

Så vi passa på att göra hennes önske lista.
Är inte allt för då skulle jag få sitta hela dagen hahahha..

Melissas önskelista 2010:

Barbie förskollärare 214,50:-


Barbie veterinärset 299,90:-


Barbie I can be veterinär 349:-


barbie Potty training pups 399:-


My little pony dress up 100:-


My little pony hair play 149:-


My little pony fashion fun 349:-


My little pony ponyville figur 79,90:-



My little pont rainbow dashe radiostyrda flygplan 349:-


Puppy in my pocket fashion lekplats 299,90:-


Puppy in my pocket fashion S2 hus 149:-


Hello kitty bebisset 79,90:-


Disney prinsess laptop 399:-


Priserna är från BR-Leksaker

Sen har jag två till med lika långa och längre listor hahahaha
Men julen är för dom små och tänker läga de mesta på barnen.

Hoppas ni får en toppen måndag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0