December!!

Då är det bara 1 månad kvar på detta år!!!
Har varit ett helt underbart år på många sätt...
Idag efter jobbet åkte jag, Micaela och Veronica till Täby C.
Hitta lite till Melissa och Millieon.
Melissa:
En klänning från VarförDärför
&
en tröja från Kaxs
Millieon:
En likadan tröja från Kaxs
När jag gick där och titta på kläder kom jag på att Melissa snart fyller 6 år!!
Min lilla prinsessa håller på att bli stor med två lösa tänder...
Tyckte att de var som igår jag gick med magen i vädret!!
Jag med Melissa i magen för 6 år sen....
Nu ska jag HTGa lite:)
Puss & Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Den bilden känner jag igen ;)

2010-12-02 @ 12:23:32
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Postat av: therealsweetiemix

Ja, de va tider de!!! Mys med stor mage...

2010-12-08 @ 07:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0