2010/2011

Ja, då var det dax igen för nya listor.
2010
Byta jobb
Fixa klart hemma (Har några lister kvar)
Ta körkort
Fortsätta gå ner i vikt (Men har lite kvar)
Veta vad jag vill med livet ( Om man nu någonsin vet de????)
Ha barnen varannan vecka
Hitta Seth
Åka bort 1 v till solen
Sluta jobba 140% (Lyckats gå ner till 115%)
Se till att få mer egen tid
Fixa slutbetyget (mest stolt över)
Komma över Chuck Bass
2011
Sälja min lägenhet
Ta körkort
Börja träna
RESA!!! (Känns som jag ALDRIG mer kommer komma iväg :( )
Bli husägare
Sluta röka ( Enligt Max pappa, men har aldrig gjort som någon sagt åt mig att göra)
Få fast på jobbet
Gå ner de sista
Finns säker 1000 saker till som jag inte kommer på just nu:)
Sen är de visa saker jag inte kan skriva ut :D
Men lovar att skriva om de i bloggen när de blir aktuellt!!!
GOTT NYTT ÅR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0