Veckan!!!

Måndag
Första dagen tillbaka på jobbet. Var hur kul som helst och se alla igen. Var helt död dock när jag slutat.
Skönt med dom gamla rutinerna igen och på måndagar är de champinjonsoppa hemma hos oss <3
Tisdag
Efter jobbet så möte jag upp Max i stan. Vi tog oss en promenad hem. Sen gick vi upp till Linda o Victor och åt lite middag och snacka lite skit. Stört god mat som vanligt när Victor lagar:D
Onsdag
Var helt död efter att ha tagit busen till jobbet kl 05.34. Nästa gång jag börjar 7 ska jag sova i Vallentuna :S
På kvällen ville Max mamma att vi skulle komma över på middag, men vi hade redan börjat med maten så vi sa att vi tar en promenad över efter middagen. Victor var där så vi fick oss en god kopp kaffe o en chokladbit.
Victor följde med oss hem sen och prova massa kläder som han skulle ha på bröllopet han skulle på.
Torsdag
Åkte jag till Cissi efter jobbet :D Fick äntligen träffa lilla Felicia. Världens sötaste!!!
Helgen
I fredags kväll var Victor här och åt middag. Linda jobbade. Blev inte så sent eftersom jag o max båda skulle jobba på lördagen.
Jobba in hela helgen på en dag *pust* 9,5 h... Så jag va DÖD när jag kom hem!!
Idag är jag solo i några timmar. Vet inte riktigt vad jag ska göra!!
Hoppas att alla får en trevlig söndag iaf!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0