SöNDaG!!!

Idag bär det av ut till Älta på 1 års kalas!!! Veronicas minsta som fyller. Ska bli trevligt. Inte sett hennes stora pojkar på jätte länge! Cissi och Stefan kommer oxå. Max o Stefan känner varandra sen dom var små, världen är bra liten ibland. Ska få titta avensjukt på Cissis fina mage =)))...
Var inne på PO.P igår... HERREGUD... Va mycket fint dom hade fått in :S Blev ju helt sallig där inne!!! Så tog snabbt mina saker jag skulle ha o gick...hahahhaha... Börjar kankse bli liiiiite sugen!!!...
Suget lär inte bli mindre av att ha tittat på Cissis mage ahhahahah... Just nu är det ganska många av mina vänner som är gravida (typ jag o jenny som inte är) hahahahaha
Nej nu ska jag hoppa in i duschen så vi kommer iväg!!! Ha en underbar dag!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, vi är ju vanligtvis i osynk där... Jag ska nog inte ha fler, men om det sker så får vi tajma det =D

2010-04-15 @ 19:41:05
URL: http://thereallifegrabne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0