Så sämst på detta...

Är verkligen dålig på att blogga... Men tiden finns inte alltid där.

Idag har vi gjort massor men de känns som ingenting. Börja med att baka scones imornse. Blev as goda. Leila på tv4s Klassiska scones. Är råsocker i så dom blir inte så äckligt söta som dom annars kan bli och mandeln på är som godis för tungan på morgonen... ( Nu tror ju Maria att jag tagit mitt glas vin, när jag skriver så fiiiint).. Men de har jag icke. Melissa har sin kompis här som kom efter att Melanie åkt till sin faster.

I centrum har dom marknad, så vi tog alla barn och gick dit. Rånad blev man i godistältet... Men vad gör man inte för barnen. Nu har dom socker upp över öronen och vill inte ha middag..hahahhaha!!!
Men så fanns de ju en som sålde kalsonger med tryck på (kan inte annat än asgarva). På ett par stod det Malins husdjur (dör av skratt)... Vad är oddsen att just mitt namn skulle finnas. Max tyckte att de var lika roligt. Vi skratta så vi grät o barnen fatta noll...

Sen gick vi hem med allt godis och titta på pippi... Älskar verkligen pippi, man kan kolla 1 miljon gånger och den blir bara bättre...

Nu är det dax för Melissas kompis att gå hem, så nu blir det på med alla kläder!!!

Ha en trevlig helg och ska försöka bli liiiite bättre på att skriva oftare...

pussssssa

Kommentarer
Postat av: Martinuna

Very informative...God Bless

2011-06-28 @ 07:17:45
URL: http://martinuna.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0