P-plåster...

Började med P-plåster för ca 2 veckor sen. Har aldrig funkat med p-piller, spiral o mini piller... Men så läste jag en del bloggar, där dom skrivit om p-plåster. Nästan alla hade prövat på ALLT som mig. Eftersom det verkar ha fungerat på dom så tänkte jag WHY NOT!?... Blir ju gravid bara en kille tittar på mig så prova kan man ju alltid göra. Nu efter 2 veckor kan jag säga att de verkar fungera riktigt bra. Har inte alls blivit som när jag åt p-piller (helt omöjlig)... Har fått större bröst och kan känna mig gråtfärdig ibland av ingen anledning, men de är de ju värt. Så till alla som provat allt, men inget har fungerat så kan jag rekomendera p-plåstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0